niedziela, 21 grudnia 2014

Świąteczne inspiracje - Stroiki srebro i złoto



Witajcie Kochani :)

Jakimś cudem udało się dzisiaj po południu
 zrobić kilka zdjęć.
Łatwe to nie było,
bo albo wieje albo leje,
abo wszystko na raz ;)

Mój domowy warsztat gdzie powstawały wszystkie świąteczne dekoracje został oficjalnie zamknięty w piątek. Stanowisko zostało posprzątane, rany po oparzeniach klejem wyleczone, tak więc cykl z świątecznym inspiracjami 2014 powoli dobiega końca :)

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować stroiki. Niezmiennie na bazie z brzozowej kory, jak i brzozowych talarków. Do ozdobienia użyłam modrzewiowych szyszek i gałązek, które pobieliłam, dekoracyjnych tasiemek oraz bombeczek w kolorze srebra i złota. 



Tak prezentują się moje stroiki na "brzozowych łódkach" wersja ze srebrem:




 Oraz stroik w kolorze złotym:







Powstały również stroki z wysokimi świecami. Utrzymane w podobnej kolorystyce, mocowane na brzozowych talarkach.
Z turkusową świecą i srebrnymi dodatkami:




Drugi stroik z metaliczną złotą świecą i dodatkami również w złotym kolorze:




Stroiki już spakowane, zostaną przekazane w dobre ręce :)
Mam nadzieję, że przypadną do gustu obdarowanym :)

A wszystkich poszukujących pomysłów na dekoracje
i upominki dla najbliższych, zapraszam tutaj :



Pozdrawiam cieplutko,
paniKa:)

2 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.