czwartek, 18 grudnia 2014

Świąteczne inspiracje - Gwiazdka w 3 odsłonach



Witajcie :)

Dzisiaj gwiazdorzymy, a co! ;D


Przygotowałam dla Was 3 propozycje na dekorację
z gwiazdką w roli głównej.



Pierwsza propozycja to zdecydowanie mój faworyt. Łatwa w wykonaniu a efektowna, czyli to co lubię najbardziej.
Gwiazdka z drewnianych klamerek. Pomysł zaczerpnęłam stąd ~klik~
 Do wykonania gwiazdki potrzebujemy:
  • 8 drewnianych klamerek
  • kleju do drewna, lub kleju na gorąco
  • sznurka do zawieszenia
  • dowolnych farb
Klamerki rozmontowujemy, pozbywając się sprężynek, tych oczywiście nie wyrzucamy, bo mogą się do czegoś jeszcze przydać ;) Klamerki sklejamy ze sobą "plecami", czyli tak żeby żłobienia znalazły się na zewnątrz.Tak "odwrócone na lewą stronę " klamerki sklejamy ze sobą i gwiazdka gotowa!


Gwiazdki ozdabiamy dowolnie. Surowe możemy pobielić, lub postarzyć woskiem, można je też obsypać brokatem, kto co lubi :)
Można je też skleić w nieco inny sposób, pokazany tutaj ~klik~
Zabrakło mi już klamerek na tego typu kombinację, ale wygląda bardzo zachęcająco :)

Nie wiem jak Wy, ale ja się w tym pomyśle zakochałam. A kiedy zobaczyłam choinkę ubraną między innymi w takie gwiazdki ~klik~ padłam :D Sprawdza się powiedzenie, że proste rozwiązania są najlepsze.

*****
Kolejna propozycja to gwiazdki zawieszki, z mojej ukochanej brzozowej kory. Wystarczy szablon gwiazdki, kawałki kory, i dziurkacz.
Z kory wycinamy gwiazdki, robimy dziurki i przewlekamy sznurek. Ozdoba w 5 minut gotowa! :) Inspiracja pochodzi z niezawodnego Pinterest.
Uwaga! Po wycięciu gwiazdki należy docisnąć jakąś ciężką książką lub innym ciężarkiem. Kora podczas wysychania wichruję się, wiec zapobiegniemy wyginaniu się gwiazdek :)







 *****
Ostania z dzisiejszych propozycji, ale chyba jedna z najbardziej popularnych, czyli gwiazdki z papieru. 

Z papieru wycinamy gwiazdki. Ja użyłam do tego kalki kreślaskiej, która jest matowa i dodaję "szum", gwiazdki wyglądają jakby były pokryte szronem. Niestety na zdjęciach gwiazdki są białe i w ogóle nie widać tego, że są wycięte z kalki. Ale uwierzcie mi na słowo, fajna jest to alternatywa dla papieru:)
Tak wycięte gwiazdki zaginamy wzdłuż wszystkich krawędzi, czyli tak ~ klik~ Musimy uważać, żeby linie przy składaniu były idealnie równe. Do tak uformowanych gwiazdek dodajemy sznurek i zawieszki gotowe :)




 Tym razem nie chcę słyszeć wymówek, 
że nie znajdziecie czasu!
Przygotowanie zaprezentowanych gwiazdek 
zajmuję naprawdę niewiele czasu.
Wystarczy zaangażować domowników,
dzieciaki na pewno się ucieszą.
Będzie to odskocznią od przedświątecznej gorączki,
która na pewno już Wami zawładnęła ;)

pozdrawiam cieplutko,
paniKa :)

9 komentarzy:

  1. Cudowny pomysl. Te dwie pierwsze mi sie najbardziej podobaja.
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, cudne gwiazdeczki, niezwykle oryginalne. Dziękuję za inspiracje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdki wspaniałe. Dzięki za pomysł. Wykorzystam na pewno. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kory to mój faworyt :) ale te z klamerek są ciekawe :) Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysłowe dekoracje, a najbardziej mi się podobają te ze spinaczy, super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ze spinaczy są niezwykłe. Materiał dostępny wszędzie a efekt rewelacyjny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie gwiazdki przepiękne, a te z klamerek bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W klamerkowych się zakochałam! Lecę szukać klamerek Uściski Marzena

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie jak zwykle PaniKa - twórczo i inspirująco :) Wspaniale pogwiazdorzyłaś !

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.