poniedziałek, 9 czerwca 2014

Na dobry początek tygodnia



Witajcie!

Na dobry początek tygodnia kilka weekendowych migawek.
Przybywam do  Was z naręczem...
zdjęć ;)

Chciałam Wam serdecznie podziękować 
za  gorące przywitanie,
za Wasze ciepłe słowa,
to dla mnie bardzo ważne,
jesteście nieocenieni :)

Niech podziękowaniem będą te oto polne bukiety.
Najpiękniejsze z możliwych, pachnące latem.


Tak piękne kompozycje występują tylko w naturze,
pola skąpane w rumiankach
przeplecione gdzieś chabrami,
czy wreszcie soczyste płatki maków.

Uwielbiam!











Pięknego tygodnia! :)



Pozdrawiam,
paniKa :)

ps.wracam wkrótce ;)

6 komentarzy:

  1. piękne, ukwiecone łąki i pola :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne fotki ....urocza łąka i kwiatki.....Pozdrawiam Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam maki i zawsze się nimi zachwycam. Piękne zdjęcia. Od jakiegoś już czasu zaglądam do Ciebie i podziwiam prace i zdjęcia , jestem pod wrażeniem :).
    Ja dopiero zaczynam ale mimo to serdecznie zapraszam do siebie http://dlonimagiadecoupage.blogspot.com/
    pozdrawiam Mag.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za odwiedziny :) Cieszę się, że moje amatorskie "pstryknięcia" przypadły Wam do gustu :)
    Pozdrowień moc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Ka.. gdzieś Ty ?Ni widu ..ni słychu...nudno bez Ciebie.....:( No tak zapewne odpoczywasz gdzieś tam na Karaibach.....i wcale nie myślisz o powrocie...ale wiesz u Nas też piękna pogoda:)Pozdrawiam i czekam....:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.