piątek, 13 września 2013

Wyniki rozdawajki


Uwaga, uwaga!
Pora ogłosić wynik
pierwszej rozdawajki u przetarło się!!

Do pudełeczka trafiło 111 losów!!
Przerosło to moje najśmielsze oczekiwania,
niesteście NIESAMOWICI
a raczej niesamowite, bo ten zestaw
 nie wiedzieć czemu w męskie gusta nie trafił :D

Czas przedstawić wyniki losowania :
 

Nagrodę zdobywa  cleo-inspire 

GRATULACJE!!!


Dziękuje za tak liczny udział w zabawie,
za tyle ciepłych słów
i za długaśną listę blogów , 
z przyjemnością będę Was odwiedzać :)

Muszę przyznać, że ogromną frajdę sprawiło mi to losowanie,
w wygrywaniu nie mam jakoś szczęścia,
 więc chociaż w roli obdarowującej mogę się sprawdzić ;)
Trzeba więc pomyśleć o kolejnym konkursie...

Pozdrawiam gorąco,
paniKa.

24 komentarze:

  1. Serdecznie dziękuje. Przyznam, że zupełnie sie nie spodziewałam :)Wynik był totalnym zaskoczeniem, ale jakże miłym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje i dziękuje za udział w zabawie :) Mam nadzieję, że nagroda się spodoba i będzie długo służyła, przypominając o pewnym szczęśliwym piątku trzynastego :) Gorąco pozdrawiam.

      Usuń
    2. Rzeczywiscie, zawsze 13 miałam szczęście :) I tym razem tez tak bylo.
      Dziekuje

      Usuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni, szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanej a Tobie dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje koleżanko:) Zazdroszczę, otrzymasz cudny prezent:) Dziękuję Ci moja Droga za zabawę i emocję, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Buuuuuuuu.... muszę pobuczeć....

    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Czy mnie się kiedyś uda wygrać, buuuuu...
    Dziękuję za miłą zabawę i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni:) I dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wylosowanej - piękny prezent.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za zabawę, miło było mieć nadzieję ;)
    Gratulację dla cleo

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuje za pyszna zabawę...a koleżance gratuluję zdobycia słodkości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuu, no się nie udało, ale serdecznie gratuluję zwyciężczyni!!! Prezent jest rewelacyjny!!!
    Pozdrawiam cieplutko mimo siąpiącego deszczu

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Ci za miłą zabawę, pozdrawiam, gratuluję wygranej i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję szczęściarze!Dzięki za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przegapiłam :(
    Ale zapraszam do zabawy u siebie! :) http://galeria-schaffar.blogspot.com/2013/10/candy-u-schaffarki-cukierkowa-zabawa-w.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że tak późno tu trafiłam, może i mi by się poszczęściło, hehe :) Ale jak to mówią - lepiej późno, niż wcale. Nie żałuję. Bardzo miło tu. Piękne prace. Gratulacje dla zwyciężczyni. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.